Proxyclick besøkssystem

Proxyclick er et skybasert besøkssystem som tilbyr en sømløs opplevelse for dine besøkende, fra invitasjon til utsjekk. Løsningen eliminerer usikkerhet og forsinkelser for dine besøkende, kan integreres med adgangskontrollsystemet til din virksomhet og tilbyr automatiserte arbeidsflyt som sikrer en smidig opplevelse for både besøkende og ansatte.

 


 
 

Et godt første inntrykk

Gjør det lett for besøkende å finne frem. Send en e-post med kart, veibeskrivelse, en PDF med informasjon og kontaktpersonens telefonnummer i tilfelle noen skulle bli forsinket. Mulighet for automatisk påminnelse om avtalen dagen før, til både ansatt og besøkende. Gjør et godt første inntrykk og reduser stress. Så fort sjekk-inn er gjennomført, utsted et Wi-Fi passord, unik QR-kode for adgang og send andre viktige opplysninger.


 

Spar tid og ressurser

Unngå kø i respesjonen. Få sanntid varsler så vet du nøyaktig når en person har sjekket inn. Frigjør ressurser ved å la ansatte og besøkende sjekke inn og ut selv. Gjenbruk profilen til en tidligere besøkende for å gjøre prosessen enda raskere og mer smidig. Håndter flere lokasjoner fra ett og samme dashbord.

 

 

Full oversikt over hvem som kommer, hvem som er tilstede og hvem som har vært tilstede.

Forhåndsgodkjenn besøk, avgjør hvorvidt uanmeldte besøkende kan sjekke inn selv eller om de må innom resepsjonen. Generer en liste over alle registrerte personer på stedet og send ut sms-varsler i tilfelle en nødsituasjon skulle oppstå.


 
 

Rutiner og tiltak for å kunne ha fysiske møter igjen

Vi har fått en ny bevissthet rundt smitte og med Proxyclick er det lett å dele retningslinjer for smittevern med ansatte og besøkende og foreta pre-screening. Tilpass innsjekkingsflyt fortløpende ettersom reglverket endrer seg. Løsningen ivaretar personvern og sikrer sensitive opplysninger.

 
 

 

Sikker og effektiv besøkshåndtering

Integrer Proxyclick med adgangskontrollsystemet og tilpass adgangen basert på individuelle behov. Utsted unike QR-koder som gir smidig innsjekk og adgang til avgrensete områder. Besøkende kan sjekke inn og passere dører eller sluser kontaktløst og sikkert. Velg tidsbegrensning og om QR-koden som gir adgang skal gjelde fra utstedelse eller først når personen har sjekket inn ved en kiosk.

 

Velg en pakke som passer din virksomhets behov

Essential

For bedrifter som ønsker å komme raskt i gang med et grunnleggende besøkssytsem som har de mest essensielle funksjonene.


Premium

Vår mest populære pakke. Anbefales for bedrifter som har mer komplekse flyt for besøkende, ansatte eller konsulenter/eksterne. Full integrasjon og en fremtidssikret løsning.

Enterprise

For store, globale virksomheter. Vår mest omfattende, all-inclusive løsning.




 

 

Sammenlign pakker – høydepunkter

Funksjoner Essential Premium Enterprise
Ubegrenset bruk per lokasjon ja ja ja
Ansatt- og arbeidsplassbooking ja ja ja
Besøksflyt ja ja ja
Kraftig dashbord for front desk, administrasjon og sikkerhetspersonnel ja ja ja
Unike smartflyt for ansatte og besøkende ja ja
Avansert sikkerhet og personvern ja ja
Premium integrasjon ja ja
Customer Success ja ja ja
Enterprise tjenester ja ja ja
Custom terms ja
 

Funksjoner – beskrivelse

Ubegrenset bruk per lokasjon
Ubegrenset antall ansatte, besøkende, arbeidsplassbooking, kiosker og leveranser. SMS inkludert.

Ansatt- og arbeidsplassbooking
Agenda, helseskjema, maks persontall, arbeidsplassbooking, kontaktløs innsjekking, kontaktsporing

Besøksflyt
Invitasjoner (via dashbord og kalender) innhente info i forkant, redigerbar felt, QR-koder, photo, signering av juridiske dokumenter, kontaktløs innsjekking, besøksskjermer på 33+ språk, print av besøkskort, varsler (e-post, SMS, Slack, Microsoft Teams...).

Kraftig dashbord for front desk, administrasjon og sikkerhetspersonnel
Adskilte loggbøker for besøkende, ansatte og leveranser. Funksjoner for nødsituasjoner. Opplasting av brukerlister, brukerrettigheter, instillinger for flere lokasjoner, eksport og rapportering.

Unike smartflyt for ansatte og besøkende
Skap tilpassede smartflyt for ansatte og besøkende med custom skjermbilder med tekst, bilder, video og spørreskjemaer, som tilpasser seg avhgengig av svar som blir gitt.

Avansert sikkerhet og personvern
Besøksgodkjenning, automatisk ID-verifisering ved ansiktsgjenkjenning, lister for forhåndsgodkjente personer (både interne og eksterne), temperaturskanning, sletting av data etter valgfri tidsintervall

Premium integrasjon
SSO og brukerklargjøring, Outlook Add-in, adgangskontrollsystemer (åpne dører og heiser med automatiserte, personlige og tidsbegrensede credentials), Wi-Fi (motta personlige og tidsbegrensede credentials ved innsjekk).

Customer Success
Internasjonal, bransjeledende support via flere kanaler, omfattende online Help Center og akademi.

Enterprise tjenester
Skreddersydde pakker. Utrulling til hundrevis av lokasjoner innen få uker.

Custom terms
Tilpassede juridiske vilkår, tilpassede SLAs (servicenivåavtale) for support, RFP gjennomføring (Forespørsel om forslag) og support.

 

 

Vil du vite mer om Proxyclick besøkssystem?

For detaljert informasjon om funksjonalitet kan du lese mer på proxyclick.com. For hjelp med å komme i gang og for rådgivning om akkurat dine behov, fyll ut kontaktskjemaet så hjelper vi deg.